niedziela, 30 czerwca 2013

Podziękowanie i prośba

Podziękowanie i prośba

Chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy czytają mojego bloga. Wiem, że istnieje on dopiero od trzech dni, ale już 62 osoby go czytały. Wiem, że mam go dla kogo pisać. Za to wam dziękuje. Prosiłabym was o komentowanie. Wiedziałabym wtedy co mam poprawić, jakie postaci lub wątki dodać i czy w ogóle blog wam się podoba. Dla was to tylko sekundka, a dla mnie znak, że robię coś dobrze. O to was proszę. 

Na koniec zdjęcie uroczego Leonka <3

                                                                                                      Alex <3

3 komentarze:

  1. postaram się więcej komentować ;p mogłabyś dodać postać lary ;) i blog się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj odkryłam twojego bloga, przeczytałam prolog i oba rozdziały i chyba zostanę na razie stałą czytelniczką :)Dlatego czekam na III rozdział :D

    OdpowiedzUsuń